Akademia Szkoleń i Kompetencji to stowarzyszenie - nasi członkowie to ludzie zainteresowani rozwijaniem aktywnej polityki rynku pracy i stałym podnoszeniem kwalifikacji.
Jako organizacja pozarządowa działająca na zasadzie non - profit., ASiK przeznacza cały wypracowany zysk na działalność statutową.
Stowarzyszenie Akademia Szkoleń i Kompetencji z siedzibą przy ul. Szwedzkiej 12/3, 30-324 Kraków jest zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000251518
REGON 120201352, NIP: 676 23 13 611
Posiadamy wpis do instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie nr 33/2006 z dn. 06.03.2006.
Szkolenia dla pracowników służb zatrudnienia, samorządu terytorialnego i administracji publicznej. Sprawna i efektywna administracja jest najważniejszym czynnikiem wspomagającym rozwój dobrego państwa i zrównoważony rozwój rynku pracy.
Nasza oferta szkoleniowa oparta jest o najważniejsze obszary potrzeb pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia. Propozycje kursów powstają w efekcie rozmów z trenerami, dyrektorami i kadrowymi PUP. Zawsze poszerzone są o analizę ankiet ewaluacyjnych i potrzeb urzędów. W kursach uczestniczą pracownicy PSZ z całej Polski, co daje doskonałą okazję do wymiany doświadczeń.
Organizujemy również szkolenia na zamówienie, szkolenia dla Powiatowych Rad Zatrudnienia, specjalne, tematyczne dla pracowników, lub inne wynikające ze zmieniających się przepisów.
Nasze szkolenia ponadnarodowe i współpraca z publicznymi służbami zatrudnienia i organizacjami wdrażającymi EFS w Belgii, Irlandii, Portugalii, Hiszpanii i Francji wzięły się z niechęci do wyważania otwartych drzwi. Chcemy podpatrzeć rozwiązania zapewniające sprawne funkcjonowanie systemu instytucjonalnego, rozwiązania organizacyjne i koordynację działań.
Skoro inni coś już opracowali, to powinniśmy się uczyć od nich, zaoszczędzimy w ten sposób czas i środki. Staramy się też upowszechniać
i promować najlepsze praktyki.
Starannie i dokładnie, z poczuciem odpowiedzialności i uśmiechem na ustach. Nawet w najcięższych momentach nie tracimy głowy, ani poczucia humoru.
Doceniając wagę jakości usług wdrożyliśmy wewnętrzny system kontroli, który obejmuje:
- diagnozowanie potrzeb klientów
- właściwą strukturę organizacyjną i odpowiedni podział odpowiedzialności
- procedury ewaluacji i kontroli, co zapobiega potencjalnym reklamacjom oraz eliminuje ich źródła
Podpisaliśmy deklarację stosowania Kodeksu Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych w ramach projektu?Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej?.
Projekt adresowany jest do pracowników instytucji rynku pracy (IRP) tj.: publicznych służb zatrudnienia, Ochotniczych Hufców Pracy, agencji zatrudnienia, instytucji szkoleniowych, instytucji dialogu społecznego i instytucji partnerstwa lokalnego. Realizacja projektu odbywa się w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przy współfinansowaniu środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Niniejszy projekt to interwencja szkoleniowa sprzyjająca podniesieniu jakości usług realizowanych przez instytucje rynku pracy, a w szczególności przez publiczne służby zatrudnienia. Działania zaplanowane w projekcie umożliwią pracownikom IRP podniesienie lub doskonalenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach modułowych MES poprzedzonych analizą potrzeb szkoleniowych.